HR interim ehk ajutine personalijuht on paindlik lahendus ettevõtetele, kellel puudub oma personalijuht või kelle töökoormus on ajutiselt suurenenud.
HR interim ehk ajutine personalijuht toetab ettevõtet personaliprotsesside juhtimisel, süsteemide loomisel ja operatiivsete küsimuste lahendamisel. Teenus on paindlik ja kohandatud ettevõtte vajaduste järgi, pakkudes nii projektipõhist tuge kui ajutist personaliressurssi.
Teenuse eeliseks on kiire sisseelamine, kohene tugi ja kogemuste rakendamine, mis aitab ettevõttel hoida personaliprotsessid korras, tagada töötajate rahulolu ja toetada äri kasvu.
HR interimi teenus sobib:
Väikeettevõtetele ilma püsiva personaliosakonnata
Ettevõtetele, kelle personalijuht on puhkusel, haiguslehel või lapsehoolduspuhkusel
Organisatsioonidele, kes vajavad projektipõhist või ajutist personalituge
Mida interim HR teeb?
HR interim ehk ajutine personalijuht toetab ettevõtet personaliprotsesside juhtimisel, süsteemide loomisel ja operatiivsete küsimuste lahendamisel. Teenus on paindlik ja kohandatud ettevõtte vajaduste järgi, pakkudes nii projektipõhist tuge kui ajutist personaliressurssi.
Peamised tegevusvaldkonnad:
Personaliprotsesside arendamine ja juhtimine
Töötajate tulemusjuhtimise ja arenguvestluste süsteemide loomine või täiustamine.
Onboarding (sisseelamine) ja offboarding (lahkumine) protsesside kujundamine.
Kaugtöö ja hübriidtöö protsesside loomine ja efektiivsuse suurendamine.
Muutuste juhtimine ja sisekommunikatsiooni korraldamine.
Töötajakogemus ja ettevõttekultuur
Töötajakogemuse (employee experience) kujundamine ja täiustamine.
Töötajate rahulolu ja pühendumise süsteemide loomine ning tagasiside läbiviimine.
Tööandja väärtuspakkumise ja brändingu loomine või ajakohastamine.
Karjäärivestluste ja talendijuhtimise protsesside arendamine.
Töötajatele suunatud sündmuste ja boonussüsteemide väljatöötamine.
Tööõigus ja personalikorraldus
Personalijuhtimise auditi läbiviimine ja arendussoovituste koostamine.