Personaliteenus

 

Mis on personaliteenus ja kellele see on mõeldud?

HR interim ehk ajutine personalijuht on paindlik lahendus ettevõtetele, kellel puudub oma personalijuht või kelle töökoormus on ajutiselt suurenenud.

HR interim ehk ajutine personalijuht toetab ettevõtet personaliprotsesside juhtimisel, süsteemide loomisel ja operatiivsete küsimuste lahendamisel. Teenus on paindlik ja kohandatud ettevõtte vajaduste järgi, pakkudes nii projektipõhist tuge kui ajutist personaliressurssi.

Teenuse eeliseks on kiire sisseelamine, kohene tugi ja kogemuste rakendamine, mis aitab ettevõttel hoida personaliprotsessid korras, tagada töötajate rahulolu ja toetada äri kasvu.

f79717120

HR interimi teenus sobib:

 

  • Väikeettevõtetele ilma püsiva personaliosakonnata
  • Ettevõtetele, kelle personalijuht on puhkusel, haiguslehel või lapsehoolduspuhkusel
  • Organisatsioonidele, kes vajavad projektipõhist või ajutist personalituge

Mida interim HR teeb?

HR interim ehk ajutine personalijuht toetab ettevõtet personaliprotsesside juhtimisel, süsteemide loomisel ja operatiivsete küsimuste lahendamisel. Teenus on paindlik ja kohandatud ettevõtte vajaduste järgi, pakkudes nii projektipõhist tuge kui ajutist personaliressurssi.

Peamised tegevusvaldkonnad:

 
Personaliprotsesside arendamine ja juhtimine
  • Töötajate tulemusjuhtimise ja arenguvestluste süsteemide loomine või täiustamine.
  • Onboarding (sisseelamine) ja offboarding (lahkumine) protsesside kujundamine.
  • Kaugtöö ja hübriidtöö protsesside loomine ja efektiivsuse suurendamine.
  • Muutuste juhtimine ja sisekommunikatsiooni korraldamine.

  • Töötajakogemuse (employee experience) kujundamine ja täiustamine.
  • Töötajate rahulolu ja pühendumise süsteemide loomine ning tagasiside läbiviimine.
  • Tööandja väärtuspakkumise ja brändingu loomine või ajakohastamine.
  • Karjäärivestluste ja talendijuhtimise protsesside arendamine.
  • Töötajatele suunatud sündmuste ja boonussüsteemide väljatöötamine.
  • Personalijuhtimise auditi läbiviimine ja arendussoovituste koostamine.
  • Tööõiguslik nõustamine (töölepingud, töövaidluste ennetamine, lõpetamised).
  • Operatiivsete personaliküsimuste lahendamine.
  • Töökorralduse ja sisekorraeeskirjade ülevaatamine ja ajakohastamine.
  • Tööohutuse teemade korraldamine.
  • Juhtide nõustamine tööõiguse ja personali praktikate teemadel.

Projektipõhine ja ajutine personalitugi
  • HR arendusprojektide juhtimine ja elluviimine.
  • Ajutine personalijuht asendab osalise või täiskoormusega puuduvat spetsialisti.
  • Protsesside ajutine juhtimine ja optimeerimine.
  • Teenus lahendab ajutisi ressursipuudusi, projektipõhiseid ülesandeid või suurenenud töökoormust.

  • Värbamisprotsessi läbiviimine algusest lõpuni.
  • Värbamiskoolitus juhtidele, et arendada oskusi kandidaatide hindamisel ja intervjuude läbiviimisel.
  • Värbamisstrateegiate ülesehitamine ja juurutamine, et tagada tõhus ja korduvkasutatav värbamisprotsess.

  • Tööandja väärtuspakkumise ja brändingu loomine või ajakohastamine.
  • Karjäärivõimaluste ja organisatsiooni kultuuri kommunikatsiooni kujundamine.

  • Sihipärased tegevused töötajate hoidmiseks ja värbamiseks.

2personal

 

HR interim teenuse eelised

  • Kiire sisseelamine – personalijuht alustab koheselt ja tagab tööülesannete sujuva täitmise
  • Kogemused erinevatest ettevõtetest – lahendused põhinevad parimal praktikal ja töötavad ka Sinu ettevõttes
  • Selged eesmärgid ja tulemustele orienteeritud– selged eesmärgid ja täpne tugi seal, kus ettevõttel kõige rohkem vaja
  • Paindlik lahendus – teenus ajutine, projektipõhine või osalise ajaga
  • Riskide maandamine – tagab seaduslikkuse, tööohutuse ja selge sisekorra

Ajutine personalijuht – kiire, paindlik ja tulemustele orienteeritud tugi ettevõttele.